De laatste puntjes op de i - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Michelle en Esther - WaarBenJij.nu De laatste puntjes op de i - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Michelle en Esther - WaarBenJij.nu

De laatste puntjes op de i

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Michelle en Esther

31 Maart 2015 | Nederland, Hillegom

Zo, ook die zitten er in. Vanavond hebben we onze laatste prikken voor de reis gehaald. Nu echt klaar om te gaan!

Ik moet zeggen dat die reis mij inmiddels slapeloze nachten bezorgd. Want tja, vooral en alleen 's nachts kan je natuurlijk bedenken of je wel alles hebt. Gelukkig hebben we nog 4 weken en heb ik al 6 verschillende lijstjes gemaakt van wat ik nog allemaal nodig heb. Moet goed komen. Nou hoop ik dus niet dat ik dus de komende 4 weken slapeloze nachten heb. Dan lig ik straks alleen maar te slapen in de trein! Arme Michelle, denkt gezellig met mij op vakantie te gaan ;-). Misschien dan nu er maar voor zorgen dat ik alles al in huis heb, dan slaap ik ook vast een stuk beter.

Zelfs op de tv kunnen we al genieten van de landen waar we heen gaan. Bij 3 op reis gaat Floortje van Amsterdam naar Beijing en bij 'op de proef gesteld' waren ze laatst ook al in Mongolie en deden ze zelfs een stuk van de trein reis die wij gaan maken. Sindsdien kriebelt het nog meer om naar die landen te gaan, wat een prachtige beelden! (en dan heb ik het niet over die geit bij 'op de proef gesteld'.)

Het enige wat wij nu nog gaan doen is AFTELLEN! nog 4 weken, oftewel nog 28 nachtjes.

  • 28 April 2015 - 10:15

    Yolanda:

    Nou ze zijn weg
    Nu een spannende tijd tegemoet
    En veel gezelligheid
    Geniet ervan dames

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle en Esther

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 10632

Voorgaande reizen:

28 April 2015 - 13 Juni 2015

Trans Siberie Express

Landen bezocht: